Obchodní podmínky

FreshTep – extrakční čištění
Monika Juklová

  1. Úvodní ustanovení
    Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi poskytovatelem služby Monikou Juklovou, IČ: 88284301, se sídlem Ciolkovského 856/4, 16100 Praha - Ruzyně, a místem podnikání na adrese Horní 228, 25164 Mnichovice, provozující službu extrakčního čištění pod názvem FreshTep (dále jen "poskytovatel") a zákazníkem (dále jen "zákazník"). Objednáním služby zákazník stvrzuje svůj souhlas s těmito podmínkami. Podmínky upravují práva a povinnosti obou stran a jsou závazné pro všechny uzavřené smlouvy.

  2. Služby
    Poskytovatel nabízí extrakční čištění čalouněného nábytku, koberců, matrací, čalounění vozidel a dětských sedaček. Služby jsou poskytovány v lokalitě Mnichovice u Prahy a okolí do 20 km. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout zakázku, pokud je čalounění či koberec v nevhodném stavu pro čištění nebo pokud podmínky neumožňují kvalitní provedení služby.

  3. Objednávka a rezervace
    Zákazník si může službu objednat prostřednictvím formuláře na webové stránce www.freshtep.cz nebo telefonicky. Objednávka je závazná po jejím potvrzení poskytovatelem. Poskytovatel si vyhrazuje právo požadovat zálohu na služby u větších zakázek.

  4. Storno podmínky
    Pokud zákazník zruší objednávku méně než 24 hodin před sjednaným termínem, poskytovatel si vyhrazuje právo účtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny objednané služby. Při zrušení do 24 hodin před termínem není poplatek účtován. V případě, že zákazník na domluvený termín bez oznámení nedorazí, může být účtováno až 100 % ceny služby.

  5. Ceny a platební podmínky
    Ceny služeb jsou uvedeny na webu www.freshtep.cz
    Uvedené ceny platí pro běžné (střední) znečištění. V případě, že je čalounění, koberec nebo jiný čištěný povrch nadměrně znečištěn, může být cena navýšena o 10 %, a to po předchozí dohodě se zákazníkem.

    Platba probíhá hotově nebo převodem na účet bezprostředně po dokončení služby pomocí QR kódu, není-li dohodnuto jinak. Stálí zákazníci mají nárok na 10% slevu. Poskytovatel si vyhrazuje právo měnit ceny služeb, přičemž změny cen se netýkají již potvrzených objednávek.

    Podkladem pro účtování je skutečné provedení služby pracovníkem. Zákazník je povinen převzít službu ihned po jejím dokončení a potvrdit její provedení ústním souhlasem nebo podpisem. V případě nepřítomnosti zákazníka, kdy nedojde k potvrzení z důvodů nikoliv na straně poskytovatele, se má za to, že služba byla provedena řádně a v souladu s objednávkou.

    Zákazníkovi mohou být účtovány dodatečné vícepráce, pokud je odsouhlasí osobně, telefonicky nebo elektronicky. Vícepráce zahrnují služby nad rámec předem sjednané objednávky. Rozsah služeb může být upraven dle potřeb zákazníka nebo provozních možností poskytovatele na základě dohody, která bude potvrzena elektronicky nebo ústně.

    V případě jednorázových zakázek nebo prvního poskytnutí služeb je zákazník povinen uhradit platbu ihned po dokončení služby. U zakázek v komerčních prostorách (např. kanceláře, školky, hotely) probíhá fakturace elektronicky na adresu uvedenou v objednávce, pokud není dohodnuto jinak. Pokud zákazník nesouhlasí s elektronickou fakturací, má povinnost oznámit to poskytovateli do tří pracovních dnů od obdržení první faktury. 

  6. Odpovědnost a reklamace
    Poskytovatel se zavazuje provést službu s maximální pečlivostí a podle nejlepších odborných postupů. Reklamace je možné uplatnit do 24 hodin od provedení služby. Zákazník je povinen reklamaci doložit fotografiemi a písemným popisem vady. Poskytovatel nenese odpovědnost za skryté vady materiálu, za poškození vzniklé nevhodným předchozím čištěním, ani za případnou změnu barvy nebo struktury látky v důsledku stárnutí materiálu.

  7. Ochrana osobních údajů
    Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobními údaji zákazníka v souladu s platnými právními předpisy, zejména s nařízením GDPR. Osobní údaje budou použity výhradně pro účely realizace služby a nebudou poskytnuty třetím stranám. Zákazník má právo požadovat opravu nebo výmaz svých osobních údajů.

  8. Závěrečná ustanovení
    Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webu poskytovatele. Poskytovatel si vyhrazuje právo podmínky kdykoliv změnit, přičemž změny vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění. Pokud některé ustanovení těchto podmínek bude shledáno neplatným nebo neúčinným, nemá to vliv na platnost zbývajících ustanovení.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a nabývají účinnosti dnem 01.12.2024